Vođene društvenih mreža može biti zahtevan posao ako ne znate šta radite. U nekim slučajevima može čak i ugroziti celokupnu marketinšku kampanju. Prema nekim podacima, čak dve trećine stanovnika na našem području i zemljama bivše Jugoslavije su aktivni učesnici na društvenim mrežama.
Onda shvatate koliki je njihov uticaj na živote svakodnevnih ljudi. U suštini, na društvenim mrežama se kreiraju trendovi i ako uspete da ispratite poslednja dešavanja, to može u potpunosti transformisati vaš treće-razredni posao.
Na vreme treba da shvatite da bez profesionalnog vođenja društvenih mreža, ne možete očekivati vidljive rezultate i samo ćete gubiti dragoceno vreme. Naš tim stručnjaka vam nudi nekoliko saveta, koji vam mogu pomoći da započnete uspešnu promociju vašeg poslovanja.
Instagram je trenutno jedna od najaktuelnijih mreža, sa preko 800 miliona aktivnih korisnika. Do skoro, ovda društvena mreža je bila na lošem glasu, posebno za poslovne profile, međutim, vremenom se Instagram menjao da bi danas došli do toga da svaka firma ima profil na Instagramu.
Potrebno je kreirati sadržaj koji će biti usko povezan sa vašim poslovanjem. Sa druge strane, taj sadržaj mora biti i zanimljiv vašoj publici.
Jedan od problema sa kojim se suočavaju poslovni profili na Instagramu je taj vlasnici profila plasiraju sadržaj koji nema prolaz kod publike i ne uspeva da pridobije nove pratioce. Isti slučaj je i sa reklamama i to najčešće bude neka prosečna reklama i kao takva teško prolazi na Instagramui ima mali broj pregleda.
Vođenje Instagram profila koji ima manji search volume zahteva jasno definisane ciljeve i publiku, bez toga ne očekujte rezultate. Kako biste prošili svoj uticaj na Instagramu, neophodno je da publika bude zainteresovana za vaš sadržaj i proizvode.
Potrebno je da precizirate kome se obraćate i da znate ko je vaša publika, pre nego što krenete sa aktivnostima na društvenim mrežama. Detaljno istražite kako razmišlja vaša publika kako biste znali kakva sadržaj treba da im ponudite.
Vođenje Facebook profila zahteva posebnost i drugačiji pristup. Želite da animirate svoje pratioce, a posebno da se izdvojite iz mase loših Facebook biznis stranica. Shvatite da niko ne želi da gleda jednu te istu kampanju deset puta.
Sigurno ste do sada nailazili na postove i objave koje su delili mnogi vaši Facebook prijatelji jer su im bili zanimljivi. Kada neki post pokrene lavinu deljenja, mi ih često nazivamo viralnim. Kada kreirate ovakav sadržaj, pratioci sami šire sliku o vašem brendu.
Kako biste pokrenuli lavinu reakcija, možete da postujte neku smešnu sliku ili izazov. Ukoliko vaš post postane viralan, eto sam sjajnog marketinga jer će mnogi ljudi da posete vašu stranicu i dalje deliti sadržaj. Jedan procenat ljudi koji vidi ovaj sadržaj će zapratiti vašu stranicu i ko zna, možda postati vaš klijent.
Mozak obrađuje sliku 60.000 puta brže nego tekst i upravo zbog tog razloga postovi sa slikama imaju 94% više pregleda nego samo oni koji sadrže tekst i link. Canva je odličan alat koju vam može pomoći da kreirate sjajne vizuale ili napravite internet mem. Pokušajte sa emitovanjem videa uživo jer je ovo idealan način da doprete do publike.
S obzirom da se Facebook algoritam stalno menja, nema univerzalnog odgovora. Testirajte različite tehnike dok ne dođete do rešenja koje će vašem poslovnom profilu dati rezultate.
Vođenje LinkedIn stranice je dosta izazovan posao jer je ovo vaša vizit karta, koja predstavlja vaš biznis i profesionalne sposobnosti. Zbog velike efikasnosti umrežavanja sa poslodavcima ili potencijalnim klijentima, LinkedIn je idealno mesto za razmenu vaše stručnosti.
Ako razmišljate o pisanju profila, orijentišite se na beneficije, tako da potencijalni partneri mogu prepoznati prednosti rada sa vama. Ukoliko niste sigurni kako sve ovo funkcioniše, naš tim stručnjaka će obaviti detaljan razgovor sa vama i ponuditi vam najefikasnija rešenja.
U slučaju da želite sami da oprobate u ovoj branši i krenete u popunjavanje LinkedInu profila, mi vam savetujemo da prvo kreirate kvalitetan sadrža koji će privući pažnju i pomoći drugima pri profesionalnom odlučivanju.
Takođe, fokusirajte se na dostignuća. Imajte u vidu da posetioci vašeg profila dele sadržaj kako bi poboljšali njihovu karijeru. Stoga, pružite im informativan sadržaj koji će ispuniti njihovu želju za profesionalnim dostignućima.
Budite zanimljivi i uvek u toku sa dešavanjima. Na primer, možete pokrenuti razgovor oko konferencije na kojoj prisustvujete ili pak podeliti rezultate neke od najnovijih istraživanja koji daju značajan doprinos u industriji u kojoj poslujete.
Što se tiče cena vođenja društvenih mreža u Srbiji, one variraju od nekoliko stotina evra do nekoliko hiljada evra. Ipak, kako bismo najbolje odredili cenu, u obzir uzimamo nekoliko kriterijuma, kao što su:
Iako se preporučuje 3-5 objava dnevno, ne bi trebalo ni da preterujete i da spamujete kupce sa nepotrebnim informacijama. U zavisnosti od vašeg poslovnog profila, spremni smo da vam izađemo u susret i kreiramo paket koji će u potpunosti odgovarati vrsti i obimu vašeg posla. Naša agencija je na vreme razgraničila da ne postoje dva ista klijenta i tom politikom se vodimo kada kreiramo pakete i cene.
Za više informacije, nemojte oklevati da nas kontaktirate. Naša koleginica Jelena je uvek tu da odgovori na sva vaša pitanja!